Bu Blogda Ara

27 Ocak 2012 Cuma

asosyallik başka alışveriş başka.

ben şimdi böyle asosyalim evden çıkmıyorum falan ya bir de darlanıyorum ya.heh işte ben de bu durum üstüne "bu böyle gitmez arkadaş." dedim ve kendimi alışverişe verdim.geçen mangoya bir gittim aman allahım görseniz mağazanın içinde koşturuyorum falan."aaa bunu da mı alsam? aaa dur dur bu da güzelmiş." tarzı bir durum oldu.bir de indirim olunca önümü alamadım.hırkalar,ceketler,pantolonlar ne varsa topladım geldim eve.sonra "yaaa geçen gün beğendiğim kırmızı ayakkabıyı da gidip alayım" dedim ve gittim onu da aldım.asosyallikten kafayı yediğim için kendi kendime evde defile falan yaptım ki sormayın.ama sonra ne mi oldu? ayakkabıyı mağazada denemeden aldığım için eve gelince fark ettim ki ayakkabının biri böyle bol mol salak saçma bir durumda. e bugün de kar yağdığı için dışarı çıkıp değişteremiyorum ayakkabıları.yine hayat bana zor yine bana zor .

                                                                                                        aptal kovboy*

6 yorum:

Arrow Cave dedi ki...

bu asosyallik bulaşıcı mı nedir sosyal yardımlaşma derneği mi kursak hani en azından isminde sosyal olduğundan dolayı sosyal hissedersiniz kendinizi;DD

Aptal Dörtlü dedi ki...

harbi bulasici galiba.kupa kiziyla cok sıkıntidayiz.sosyal yardimlasma falan da pek bi yaratici geldi bak simdi :D

Arrow Cave dedi ki...

Kupa kızı aslında maça kızıymış diyorlar bilemem doğrusu;DD

Aptal Dörtlü dedi ki...

gonul isterdi ki sinek valesi olsun ama olmadi iste :D

Aptal Dörtlü dedi ki...

Hayır be, maça kızı kıçımı yesin original Kupa Kızıyım ben :D
-KK

Arrow Cave dedi ki...

sevgili orjinal kupa kızı..

sizi default ayarlarına almak istiyorlar en yakın teknik servisimze başvurunuz;DD