Bu Blogda Ara

16 Ocak 2012 Pazartesi

garfield gibiyim.öyle de üşeniyorum !

ev hayatımın çirkinliğini bugün sizlerle paylaşma kararı aldım.amma tabi ki hepsini değil sadece bir kısmını.normalde daha da kötüyüm.kötüyüm ben kötüyüm kötüyüm.
hayatımda çöp anlayışı yok.geçen kapıcı geldi "çöp var mı?" dedi önce bir düşündüm.ben çöp torbası kullanmam ki.genel olarak tezgahta olur o çöpler.sipariş ettiğim bin tane yemeğin poşetleri,kağıtları,çöpleri...  daha sonra kapıcıya "bir dakika" dedim ve koşarak mutfağa yol aldım.sırf hayatımda bir değişiklik olsun diye elime bir poşet aldım.mutfaktan kapıya kadar toplaya toplaya gittim bütün çöpleri.ama sadece bir poşetlik.ikinci poşeti alamaya bile üşenen biriyim.dolap kullanmayı da sevmem mesela.bana kalırsa o kıyafetleri yere ata ata oluşturduğum piramitler daha çekici.yatak  da toplamam ben.sonuçta akşam yine açılmayacak mı o yatak? neden topluyoruz ki çok saçma.evin neresinde yemek yersem o yemeğin tabağı falan da orda kalır.üşeniyorum! o tabağı ordan almaya üşeniyorum arkadaş.ben bulaşıktan tiksinirim.ya o yemek atıkları falan pis şeyler bunlar.o yüzden de hiç bulaşık makinesini çalıştırmam.arada bir kuzenim falan gelirse zorlar beni bulaşık için ve o an hayattan bezerim.ben evde düzen sevmem.o battaniyeler yerde olacak bir kere.ben kendimi böyle eve geldiğimde dank diye atacağım koltuğa ve yastıkları yere düşecek.ben böyle bir hayat seviyorum.arada gelip evi temizleyen insanlar candır o başka tabi.bir de komşu teyzeler var."kızım sen evde teksin al bunları ye" diyen.amman allahım leziz şeyler getiriyorlar bazen.

ve galiba şu habere çok güveniyorum.



 
                                                                                                                  aptal kovboy*

1 yorum:

Arrow Cave dedi ki...

bol miktarda Lazanya tüketmeli ve evin sevimli köpeğine eziyet etmeli bugünden dinlen ki yarın daha iyi dinlenebilsin birşeyi yapma yapabileceğin kadar uzat;DD