Bu Blogda Ara

17 Haziran 2011 Cuma

aptal kovboy 29 ocaktan sonra ilk defa karameli gördü

bugün onu gördüm evet gördüm yani karameli en son 29 ocakta görmüştüm.sürekli onu görmek için can atıyodum ve oldu.ama eskisi gibi değildi bu sefer tamam onu görüceğimi duyduğumda bin saat kalbim sıkıştı yerimde duramadım ama yanına gidince her şey değişti o eskisi gibi değil pek yani aslında aynı karamel ama ne biliyim işte ya ben şu an ağlıyorum gerçekten kötüyüm ya tam diyorum unuttum en azından unutmalıyım ama olmuyor bi şekilde giriyor aklıma ben hala kendimi inandırmaya çalışıyorum onu sevmediğime aslında sevmiyorum da of şöyle ki bonomoyu ondan çok seviyorum ama karameli de seviyorum fakat eskisi gibi değil peki o zaman niye ağlıyorum? ooof kafamda yüz tane soru var ve hiçbirinin cevabı yok bende tek yapabildiğim ağlamak şu an.şapkamı taktı telefonumda başka biriyle konuştu eskiden olsa o şapkaya günlerce bakardım şimdi bi köşeye koydum duruyo eskiden saçımı bi ellemişti de ben saçıma her dokunduğumda kalbim sıkışıyodu ya şimdi niye öyle değil neden bütün gün onu izlemedim.niye bu kadar yabancı geliyor bana.ya ben cidden kötüyüm hepsinin cevabını bulduğum da yine yazarım ama şu an hiç hiçbir şeyin cevabı yok sadece ağlıyorum....

Hiç yorum yok: