Bu Blogda Ara

10 Haziran 2011 Cuma

Ortaya karışık

Öncelikle uzun süre sonra bloga girmenin mutluluğunu yaşıyorum :).Oldu baya gerçi  ben günlüğüme yazmıyorum blog nereye :P neyse işte.Başlayalım:
Diğer yazılara yorum yazmadan önce.Mezuniyeti yazmalıyım!!
Şimdi öyle şunu yaptık bunu yaptık diye yazmayı çok istesem de olmaz,baş şişirmeye gerek yok.Ondan birkaç not düşelim.Öncelikle hepimiz yakıyorduk lan!Cidden yani ben beğendim.((Fark ettim ki adımı yazmamışım ben Atsk))Bihterin konuşmasını istemedim hala da istemiyorum.O konuşma Kupa Kızı'nın olmalıydı.Ama bihter de güzel konuşma hazırlamış yani en azından bizi ağlatacak kadar.Sonra o rehberlikci konuşmayı öğrensin.Lan otu boku birbirine kattı.O kep atmada berbattı.Veliler girdi araya :P. Ama sahneye çıkmamız süperdi lan götüm kalktı :D.
Şimdilik bu kadar yorum.Bizimkilere de bir şey kalsın ;)

Ve şimdi diğerlerine yorumlar.Ya 1 mayıs için kendime kızmıştm.Ama asıl onlara bırakmamak için gitmem gerektiğini anladım.Yani devam!!Ve yeni fikrim de Anıtkabir'e yürüyüş düzenlemek :)

 Aptal Kovboy sana şu çapsızı bırak demekten yoruldum lan!O çocuk bela makinesi gibi!! :P Lan hepimiz öyle ya da böyle sevdiğimiz çocukları bıraktık ama sen akıllanmıyorsun!Yok abi yok olmayınca olmuyor!!Bak bana Michael kimmiş?!Beyinsizin teki!!!

Kupa Kızı döşe anam döşe rezillikleri.Ben sizinkileri anlatıyor muyum lan?!!! :P Hem ben olmasam sen kime bu kadar gülücektin :D ;) Rezilliği iyice ele aldım lan!Ayrıca dondurma olayını abartmasak kanka ;)

Ben çok kıskanç ve üşengeçim.Neden mi? çünkü hala mezuniet elbisemi çıkarmadım böylece üşengeç oldum.Sonra el alemin fotolarına bakıp bakıp lan biz niye bunu yapmadık diye kııskanıyorum.

Evet yeterince saçmaladım artık ben göçer!!

Hiç yorum yok: