Bu Blogda Ara

27 Haziran 2011 Pazartesi

of sadece of!!!!!!!!!!!!!

Uzun zamandır yazmadım çünkü 95'in sevgilisini yani sert çocuğu kaybettik.Bizim kızlar tanımaz onları.Ama 95 benim için gerçekten çok önemli biri.Ya o hayatıma girdi ve hayatım değişti resmen.((Bu arada ben ATSK ve 95 kız!!YANLIŞ ANLAMAYA GEREK YOK))İlk defa netten arkadaşım,kardeşim oldu.Onu görebilmek için tabana kuvvet yürüdüm.İlk eylemime onun sayesinde gittim.Her neyse işte 95 benim için çok önemli!!!2 ay hiç durmadan mesajlaşmak ne demek biliyor musunuz?!!Alışkanlık yaptı ya.Sonra sert çocuk telefonu aldı.Onla konuştum ya cumartesi konuştum salı haberi geldi.Çocuk daha 17 yaşındaydı.Zaten koyma sebebi de bu.Her neyse((Bu laf bana alışkanlık yaptı))bu olay patlak verince kız konuşmamaya başladı.Tamam anlıyorum haklı zaten konuşmasını beklemiyorum.Ama sinir arkadaşları beni çileden çııkartıyor!!!!Yok tehdit yok küfür.Tamam anladık çok şey yaşadınız kızı korumaya çalışıyorsunuz.Ama insaf 95 hakkında çoğu şeyi bildiğimi bildikleri halde bunu yapmaları fazla geliyor!!Tanımıyorsan tanıma!!!Banane!!!Ben sadece 95'ten haber almak ve onun yanında olmak istiyorum.


Tamam sakinleşiyorum.Ve son olaylar hakkında konuşuyorum.Öncelikle AK ''Kendin Bilirsin''.Bu konuda daha fazla bir şey söylememe gerek yok artık.Umarım senin için doğru olan budur.Çünkü artık birimizin acı çekmesini hiçbirimiz istemiyoruz.Ama şunu asla unutma ne olursa olsun her zaman((tabii ölmezsem))yanındayım!!Aptal olsan da sürekli başa dönsen de sen benim kardeşimsin ve ben seni gerçekten seviyorum!

Kupa Kızı yazını çok uzun zaman önce okudum.Cevap yazmaya daha o zaman karar verdim.Ama ortalık karışınca yazamadım.Ama daha fazla geç kalmamaya karar verdim.
Seni çok seviyorum!!!Senin değerini bu sene anladığım için özür dilerim!Ama bunu telafi edeceğiz ;-) :-P
Seen birtanesin.Her şeye rağmen her zaman yanımda olan nadir kişilerden birisin.Sen be-nim i-çin çok de-ğer-li-sin!!!Haftanın 7 günü aynı sırayı paylaştığm,bütün salaklıklarımı görmezden gelen,beni düzeltmek yerine beni böyle kabul eden,beni her yönümle tanıyan ve her zaman yanımda olan Kupa Kızısın sen.Sen benim kardeşlerim içinde benim için en değerli olanısın.Aslında senin için yazacak o kadar çok şey var ki ama yazı konusunda pek parlak değilim.Bu yüzden son birkaç şey söyleyip bitiricem.Mezun olduktan sonra özleyeceğim şeylerin en önemlilerinden biri senle aynı sırayı paylaşmak olacak!!Senin resimlerine bakıp pot kırmayı,canın sıkılınca beni boyamanı,senle aynı anda aynı şeyi yapmayı çok ama çok özleyeceğim!!!Sen hayatta tanıdığm az ama özel olan meleklerdensin!!Ve başladığım gibi bitiriyorum.Seni çok seviyorum!!!Ya da bitiremiyorum.Çünkü cevap vermeyi unuttum.Yani o yazın için sana çok teşekkür ederim.Ama şu bir gerçek ki ben o kadar iyi biri değilim.Sana attığım kazığı unutamam.Yani iyi miyim o bile sorgulanır.

NP senle eskisi kadar yakın değilim ben de.Ama her zaman seni sevdim,seviyorum ve seveceğim. Sen benim sırdaşım,beni gruba sokan kankam,çocukluğumun günlüğüm,zor zamanlarımda yanımda olan kardeşimsin!!!Sen de farklı olan bir şey var.Her ne kadar sana kızsam da senden vazgeçemiyorum.

3 yorum:

Büşra Bayram dedi ki...

Vay be ne iç dökmesi olmuş burası böyle :)

Aptal Dörtlü dedi ki...

Hayal Meyal haklısın.Baya iç dökme oldu.Ama daha bitmedi :D -ATSK-

Duygu dedi ki...

sen duygularında samimi olduğun sürece sorun yok :)