Bu Blogda Ara

26 Haziran 2011 Pazar

Umurumda Değil, Önce Onu Söyleyeyim

  Açıkçası Aptal Kovboy'un Bihter'le barışması beni şaşırtmadı. Naylon Prenses'e kızabilirim, bu ona güvendiğimdendir; Aptal Kovboy'a bu konuda kızamam çünkü onun zaten bütün o twitter konuşmalarını başlatıp bana " O kaltakla gebersek konuşmuyoruz, ne olursa olsun birlikteyiz" deyip, 1 hafta sonra barışan bir insan. Bu yüzden onu takmama pek gerek kalmıyor, o böyle biri.
  Her neyse, Bihter hakkında daha fazla konuşamayacağım, bu kadar lafa değmeyecek bir insan. Kendi yazılarıma dönmek istiyorum uzun zamandır yazmadım.
  Naylon Prenses'le Fark ettik ki, benim hoşlandığım her yaratık(çoğuna insan bile diyemiyorum) Dünya'nın En Mal, Salak, Geri zekalı, Kro İnsanı yarışmasına girse, hepsi toptan birinci olur.
  Örnek 1: Bu çocuktan niye hoşlandım bilemiyorum. Kendisi Trabzonlu, burada bir sorun yok. Kumral, bu da hoş( hatta tek hoş şeyi) Hmm bide gözleri bal rengiydi(bak bunu unuttum oğluum) Ama geri kalan her şeyi "rezalet." Face'te saçları dikilmiş, kameraya 45 derecelik açıyla dönülmüş tam bir apaçi olarak çekilmiş resimleri var. Trabzon yöresinden horonlar filan bulup onları dinleyen, sınıfta serviste horon tepen bir insan. Aynı zamanda benim nefret ettiğim ama siyasete girmesin diyerek buraya yazmadığım bir partiye tapan kişi. Birleşik kaşlı kankasıyla beraber(bkz:Çingeneler Ebemi Sikiyo Ya) "Nasıl Kız tavlarız Oğluumm" başlıklı konuda düşüp duran, Azer Bülbül Dinleyen, Face'te ilgilendikleri kısmına yanlışlıkla"erkekler" yazan bir Einstein. (ama gay değildi yani) Hatta benim derste buna bakim derken yanlışlıkla(önceki yazımda belirttiğim Tek kaşlı, kankası gibi azer bülbül dinleyen) çocukla göz göze geliyordum fakat ki takmıyordum. Tabii bu da başka bir olay. Bir ay boyunca o ve sınıfımdaki herkes o çocuktan hoşlandığımı sandı. O çocuk demeyelim tek kaş olsun adı. Şimdi Tekkaş, apaçi filandı ama cidden komikti. Tarih dersinde "Kanuniciğim, ben , Napolyon, Atatürk ve Aziz Hoca Kurtuluş Savaşında savaştık. Hürrem de bana aşıktı zaten ama ben onunla konuştum Sülümanla evlendi" başlıklı konuşmasıyla dersi kaynatan her boka atlayıp beni gerçekten güldüren biriydi. Ben de bizim grubun (biz normalde 4 kişi değiliz. Yani burada gördüğünüz 4 kişi, en eski ve en yakın olanlar. Ama anlaştığımız başka arkadaşlarımız da var, onlarla 10 kişi filan ediyoruz.) erkeklerine alıştığım için, gidip sarılıyordum, koluna giriyordum ama onun bunlara alışık olmadığını anlayamadım tabi. Bir de üstüne bizim sınıfta doğruluk mu cesaret mi ? oynarken, kimden hoşlanıyorsun diye sormuşlardı. Hatırlarsanız benden bir yaş küçük, yavşak ve tatlı bir çocuktan hoşlanıyordum eskiden, hah onla Tekkaşın adları aynı. Bende xxxxx dedim(ki soyadını da söyledim yani) yanlış anladı mallar, bir ay boyunca iğrenç espriler dinledim ama anlamadım. Bir ay sonra "Tekkaşı öpmek ister misin ehüehü?" diye sorduklarında "ıyyk iğrenç mal mısınız yia" deyince gerçekler anlaşıldı. Üff amma uzattım daha bi tane örneğimiiz var.
   Örnek 2: Onu da tanırsınız, Mrs. Zenci. Bu salak (Naylon Prensesle kurduğumuz hayallerce) 8 kardeşli, Diyarbakırlı falan filan. Sürekli ama sürekli teri olan bu şahısa bir ara ben sırılsıklam aşık olmuş bulunmaktayım .
  Örnek 3: Bunu henüz çok az kişi biliyor ama ATSK ve NP anlayacaklardır kim olduğunu, malumunuz Edward. Tanrımmm o gün alkol almamıştım ama bence sütüme votka kattılar yani ondan hoşlanabilmiş olmam için sadece 1 gri hücrem kalmalıydı.(ki sanırım zaten öyle) Çocuğun özelliklerini sayamam hayır, midem bulanıyor.
  Örnek 4: Ee şey. Hani Ben Zenci ile çıkarken benle sürekli kardeş ayağına yatan, ona Şemsiye(bizimkiler, baş harfinden anlayın) ve NP'yi ayarlamaya çalıştığım hatta NP için ağlayan sonra "hepsi roldü hihoha" diyen, en sonunda bana "sana aşığım" ile seneyi bitiren bir mal vardı hatırlıyor musunuz? ee bide o. (Ama vallaahii geçen senenin başındaydı, tanımıyordum ayrıca uzaktan görmüştüm tamam mı. Evet ben böyle biriyim işte )
  Uzun zamandır kafamda kıyaslıyorum hangisi daha maldı diye. Sizce hangisi?
                                                                                   Öptüm K.K

Hiç yorum yok: