Bu Blogda Ara

18 Haziran 2011 Cumartesi

gecenin bi yarısı

oturup salak salak şarkılar dinlersin ya , öyle bişey.
laptoptan bloga hala giremiyorum kafayı yemek üzereyim ama odamdaki külüstürü açtım burasıyla idare edicem şimdilik.
Azönce viski içtim ahahahahaha kendi kendime yere oturup güldüm ama sessizce.Annemler uyuyor diye.
Şöyle bi heyecan yaşamak isterdim mesela:


öyle yani. ama onun yerine babamın viskisini aşırıp şunu dinliyorum;
http://www.youtube.com/watch?v=KlyXNRrsk4A

heepinize iyi geceler beni okuyan varsa.
yalnız bir kızım sadece ve en iyi arkadaşıma kızgın kalamıyorum öyle yani bi dee şu 3 zibidiyi de çok seviyoruum beni bırakmasınlar , kızınca gelip yüzüme söylesinler, beni düzeltsinler, iyiliğim için beni dövsünler gerekirse. be öyle yapmaya çalışıyorum. of kafam baya güzel benim.
onu bunu bırakın da şu çocuk gelse, kaçıp giderdik mesela;


Bir daha viski içmicem abi midem bulanıyo öğğğs
son olarak; SERKAN İS MAY GÖRL SERKAN İS MAY GÖÖÖÖRLL

Hiç yorum yok: