Bu Blogda Ara

5 Haziran 2011 Pazar

Selam, ben küçük bir kızım; Sınavsız Okullar, Gay Olmayan Tatlı Çocuklar ve Erimeyen Dondurmalar İsteyen

  Bana gelip sorsalar; "Hiç Erimeyen dondurma bulunacak ya da Dünyada barış sağlanacak, hiç savaş olmayacak, birini seç." Bir saniye tereddüt etmem, erimeyen dondurma derim. Hep parmağıma akıyor ya. Sonra onu yalasan ayrı bir dert, peçeteyle silsen ayrı. Yalasan; sonra elini yıkaman gerek çünkü ben yalanmış parmakla oturmayı sevmiyorum. Dondurmayı genelde dışarıda yerim; e dışarıda elimi nerde yıkıcam? ayrıca sevmediğim başka bir konu; dondurmayı yerken, biriyle gözgöze gelmek. Tanrımm, şu hemen eriyen dondurmalardan almış ve dondurmaya karşı bir aşk beslemeye başlamış; tam "Benimle evlenir misin Johnny?" diyecektim ki o erkek yavşakla gözgöze geldim. Onu tanımıyorsanız, en baştaki yazılarımızı okuyun. Neyse işte ben böyle eriyen dondurmayı yalarken ona bakmak hiç de hoş değildi, cidden. Peçeteyle silince de elim yapış yapış oluyor. Tam  böyle bir sorununuz varken, kalkıp size annesiyle kavga edip sevgilisinden ayrıldığını, aynı zamanda babasının onu evden kovduğunu bu sebeple kötü yola düştüğünü anlatan  birini anlayamıyorum. Yani. "Lütfen". "Burada dondurmam eriyor, tamam mı?"
                                                                       *
   Başka bir sorun; tatlı çocukların gay çıkması. Hayır yani gerçekten, geçen gün 17-18 yaşlarında bir çocuk Carousel'in önündeydi ve "kumraldı."  Taparım filan yanii. Ama çocuğun telefonu çaldı, o da açtı. E tabi yani, telefonu havuza atıp ispanyol şivesiyle ingilizce küfür etmesini beklemiyordum zaten. Lakin o açıp " Nerdesin kıjım sen? Hani bi saat oldu gelmiceksen söyle de bilelim." dedi. Ama "geyce" dedi. Bana göre bu çok büyük bir kayıp yani. Yine de saygı duyuyorum, cidden. Cinsel seçimler konusunda kimseyi yargılamam, en azından erkekleri. Ama bazılarına çok üzülüyorum çünkü biz kızlar, dünya yüzeyinde bulunan böylesi güzelliklerden mahrum bırakılıyoruz. Vee lezbiyenlere gelince. Yo onlardan korkuyorum. Gerçi o da bi seçim ama bana göre değil. (hem dee hiçç) Hadi ama bi gayla konuşmak çok güzel olabilir (Yakışıklı, model, Taş vb. sıfatları yoksa). Evet bu bir ilandır; bana gay bir arkadaş arıyoruz. Mümkünse yakışıklı olmasın, komik olsun, gay olduğu hafif belli olsun ki babam "Kim o velet?" diye soramasın. Harbi arıyorum ama. Aa bu benim lan derseniz benle iletişime geçin.
                                                 Vee öptüm sayın, gömdüm bayın  K.K

1 yorum:

Gökçen dedi ki...

Bir iyi, bir kötü, bir de harbi haberim var. Erimeyen dondurma iyi fikir çünkü hiç bitmez. Kötü tarafı yiyemeyecek olmamız. Harbiden söylüyorum, gay isem ne olmuş? ;)