Bu Blogda Ara

12 Haziran 2011 Pazar

aptal kovboy yine saçmalıyor efendim...

biz de dün mezun olduk işte böyle hepimizde topuklular elbiseler coştuk gitti.okuldan gitmeyi hiç istemesem de iyi yanları da var tabi bihteri ve arkasında sürünen kaşar takımı bir daha görmemek gibi mesela yani... ama arada okula gidip ikinci banka oturup karameli düşünmeyi planlamıyor değilim.zaten mezuniyete gelicekti gelmedi çok moralim bozuldu baya moralim bozuldu ya önümü alamadım.bu çapsız malı da aptal kovboyla sinema olayı hayatımın hatasıydı demiş üzülmedim mi? kalbim biraz kırılmadı mı? gerçekten tadım kaçtı.aslında mezuniyette onunla konuşmamayı planlıyodum ama ama ama tabi ki dayanamadım.ayrıca atsk olmayınca olmuyo çapsız bi şekilde hayatımda yapcak bi şey yok.yaa amına koyiim karamel hayatımdan çıktı 29 ocaktan beri görmüyorum ama çapsız hala hayatımda bu nasıl oluyo ya nasıl nasıl tanrım kara bahtım kör talihim.bu arada artık çapsızdan karamelden ıııım sonracıma ne biliyim bi çok şeyden daha büyük bi aşkım var "can bonomo" adama aşığım yani yakında karameli çapsızı değil de onu anlatırsam şaşaırmayın salı günü görücem aşkımı konseri var uuuuv.hayat arada güzel olamıyor mu ? evet olabiliyor yani.
ayrıca dün kuzenime gittim(2 aylık bebişi var) tamam çocuklardan nefret ediyorum ama belki bebekleri sevebilirim diye düşündüm.ay kafamı gergedan siksin nerden düşündüysem.aptal şey üstüme kustu delirdim evin içinde çırpındım ağlıcaktım resmen.ve bi daha o aptal şeyi 1 yaşına gelene kadar kucağıma almamaya karar kıldım.çocuklardan neden nefret ettiğimi ben de tam bilmiyorum ama çok salak aptal mal gereksiz şeyler bence hele ki bebekler ııııy kusuyolar be.ikisi de benden uzak allaha yakın mümkünse
ooooyş böyle yani...
bayanbayan :)

Hiç yorum yok: