Bu Blogda Ara

12 Haziran 2011 Pazar

kupa kızı aptal kovboyu tribe sokarsa hmmm...

kupa kızının yazısını okudum ve ağladm evet evet ağladım en iyi anlıcak benim çünkü hayatımda ilk defa birini kaybetmiş olsamda bütün her şeyimi kaybetmiş gibiyim aslında. her gece ağlamak her fotoğrafını gördüğümde ağlamak da çok zor geliyor bana insanların içinde ağlayamam daha öncedende söylemiştim kendimi çok savunmasız hissediyorum ağlayınca. bu yüzden yanımda insanlar varken fotoğrafına bakmamaya çalışıyorum kafamı çeviriyorum  bazen ordan bi yerlerden görüyorsan ki bence görüyorsun alınırsın diye düşünüyorum sonra yok o beni anlıyor diyorum.... (kupa kızı yine tribe soktu beni ama bu kadar yeter yoksa klavye salya sümük gözyaşı ne varsa sele döncek )
ama kupa kızı bi şarkı sözü var biz onu unutmayalım bence her şeye rağmen "gülmek için yaratılmış gözlerde yaşlar niye" ;)

Hiç yorum yok: