Bu Blogda Ara

12 Temmuz 2011 Salı

Ağdadan Neeefreet Ediyorum


  Hayır yani anlamıyorum, aklımı az, beynimi az, boyumu az veren allahım, needeen kıllarımı çok veriyosun? Hani bi yerden alınıp bi yerden veriliyo da , niye bende hep iyi şeyler az kötü şeyler çok. Çıksın başbakan bana bunu açıklasın yeter ya.
   Dün sadece bi bacağımı ağda yaptım, peki niye sorun bana? Çünkü zaten bi bacak 2 saatimi aldı. Bi gün birini ,ertesi gün diğerini yapıyorum o kadar acınacak haldeyim. Bir de cak cak çekmekten bacaklarım morardı. Erkekler hadi gelsin de desin bana "Erkek olmak da zor, biz sünnet oluyoruz, askere gidiyoruz." Nah size zor, sadece 1 ay ağda yapın, regl sancısı çekin, çoğunuzun "benim sorunum değil korunsaydı" dediği hamileliği düşünün "Acaba hamile miyim abovv" diyerekten, olmadı 1 ayda yapabiliyorsanız hamile kalın hatta doğurun. Üstüne o çocuğu 9 ay taşıyın, yetmesin büyüsün "Beeenii hiiç kiimse aağnlamıyooo yhaa" diye çığıran ergenle boğuşun, aynı zamanda yemek, ütü, bulaşık, vik vik bik bik diye giden ev işlerini yapın bi de tam zamanlı çalışın. Çocuğum olduğundan değil ama geleceğimi görebiliyorum; o yüzden erkek olanlar gitsin kına yaksın, satanistse kedi kessin(ya da kesmesin ya yazıkk) ama kutlasın

Hiç yorum yok: