Bu Blogda Ara

17 Temmuz 2011 Pazar

Bana verilen en güzel hediye

Arkadaşlarım tabii ki.
Sizi cok seviyorum ben. İyi ki yanımda, hayatımdasınız.Sizinle her anım çok güzel, doğumgünüm gibi mesela, gerçi ATSKya kafam takıldı rahat edemedim, ama onu da anlıyorum.
ATSK; Önemli değil kardeşim, gerçekten.Seni anlıyorum, empati yaparım bilirsin :)
Sen o gün okul koridorundada beraber koşarken,koşar gibi hızlıca girmiş oldun hayatıma, bana "siz kaçıncı sınıfsınız?" diye sorarkense artık arkadaşımdın ,çünkü ikimiz de cevabıma gülmüştük birbirimizi süzerek :D yeni tanışan insanların gereksiz resmiyetinden uzaktık işte biz.küçüktük ne de olsa.Dediğin gibi çok şey yaşadık beraber, her kötü anımda yanımdaydın, ve iyi olanlarda tabii ki.seni çok seviyorum ve eğer benim de bir suçum varsa çok özür dilerim.

Kupakızına gelicek olursak. Artık anlamışsınızdır. O benim herşeyim.Ruh eşi derler ya, işte öyle bişey.Aynı anda aynı şeyleri düşünüyoruz kimse inanmasa da. Kimsenin inanmamasına pek aldırmıyoruz çünkü ikimiz bir şeye inanıyorsak başka kimseye ihtiyacımız yok demektir.
KK benim için çok güzel bi doğumgünü hediyesi hazırlamış, çok değerli bir şey benim için.Kendi yazmış benim için bir defetere, ve tüm dostlarıma yazdırmış.Yıllar boyu saklayıp çocuklarına göstereceğin cinsten bir şey eğer çocuğum olrsa :D Ağladım okurken, kimi zaman kahkaha attım ama çok sevdim onu.Hep yanımda olsun kk, ailem olsun.
Onu , fare gülüşünü ve tertemiz kalbini çok seviyorum.Unuttuğu bikaç anımızı ekleyeyim bari:
-Biz fotoğraf çekmek için sabahın köründe bahçeye çıktık ve mini etekle yere oturmak zorunda kaldık.
-Biz, gecenin bi yarısı mutfaktan viskili çikolata aşırıp yedik ve karın ağrısından yerlere yatık.
-Biz, kolye için ayırdığımız parayı taksiciye vermemek için upuzuun bir yolu yuruduk.
-Biz biraz daha vakit geçirmek için, annemize yalan söyledik minibüs bozuldu diye.
-Biz birlikteyken zamanın nasıl geçtiğini anlamadığımız için peşinden koştuk okul servisinin.
-Biz "-nerden biliyon"+ben öyle öğrendim öyle biliyom" sözlerinin mucidiyiz.
-Biz lambanın sopasında striptiz yaptık defalaca, ve çok azında sarhoştuk :D


Biz birbirimizin yanında kendimiz gibi olabiliyoruz.Birbirimizden gizlimiz yok.İşte bu yüzden sen bensin, ben sen diyoruz.Sen benim  kardeşimden öte oldun artık biefef, senin değiminle bibief (bak bu sefer doğru oldu)
seni ne kadar sevdiğimi biliyorsun, kocaman öptüm

Hiç yorum yok: