Bu Blogda Ara

3 Temmuz 2011 Pazar

Samimi olduktan sonra yazabilirim :)

(Bu arada anlaşıldığı üzere ben ATSK)Ya hayat cidden zor.Artık rahat istiyorum lan!!!Yok oradan bir kazık yok Sert çocuk'un arakadaşlarının hakaretleri yok onla kavga ettim bunla bunu yaşadım.Bu ne lan?!!! Vallla bu hayatı çekilir kılan o kadar az şey var ki.Zaten hayatım gelecek üzerine kurulu gibi.Her hayalim gelecekte.Yani şuanlık bok yemeye yaşıyorum.Ama kararlıyım lan üniversiteye bir geçeyim buraların tozunu attırmazsam ben de Atsk değilim!!!Çok büyük konuştum ama öyle.Özgürlük üniversitede hem aile destekli hem özgür yaşam. Kebap valla!!Ama ayrı ev lazım.Sonuçta giriş çıkış saatleri ve bir yere giderken açıklama yapmak kasıntı.Ama ayrı ev olmasa da hayat güzel olacak.Yani iinnşşaallllaahh!!Tabii ayrı ev içi n kirayı ve faturaları paylaşacağım bazı manyaklar olmalı.Yani şu 3lü.Her ne kadar onların planında eve temizlik yapmak için alısam da bok!!Böyle olduğuma bakmayın odayı bok götürüyor.En nefret ettiğim şey oda silmek,dolap düzeltmek.Ama yemeği yaparım.Bu konuda cidden güveniyorum kendime.Lan kajulu kurabiye yapabilen kaç kişi var?! :D Gerçi benim hayalimdeki ev bunlara uymaz hem bunlar amerika diye tutturuyorlar.Ben burada kalıp ilk gördüğüm anda dizlerimi titreten üniversitede ve çok farklı bir evde kalmayı yeğlerim.Tamam yine uçtum.Ama mutluyum.Hayallerimin çoğu şimdiden yııkıldı.Bu yüzden aslında hayal kurmayacağım demiştim.Ama bu farklı yani.Neyse ev muhabbetini kapatıyorum.Yazıyı da bırakıyorum zaten.
          Yeni yazılarda görüşmek üzere :) ;)

2 yorum:

Takıntılı ergen dedi ki...

benim de arkadaşlarımla ev hayallerim vardı bi zamanlar. ama tuz buz oldu. umarım senin hayallerin benimki gibi olmaz :)

Aptal Dörtlü dedi ki...

İnşallah sende yeni arkadaşlarınla hayallerini gerçekleştirirsin :) ve umarım benim hayallerim de tuz buz olmaz :)