Bu Blogda Ara

22 Temmuz 2011 Cuma

Mesleğime Karar Verdim!

  Selam ben 2 saat öncesine kadar ne olacağını bilemeyen kişi; Kupa Kızı. Ne olacağımı bilmiyordum çünkü hiç bir meslek için "oha bu benim işim" diyemiyordum. Gerçi hala tam diyemiyorum, ama sanırım uyuşuyoruz. Aradığım meslekte neler mi olmalıydı? Sayayım efenim.
*Yaratıcı olmalıydım
*Yönetici olmalıydım. Yani bir grubu koordine etmeliydim
*Çizim yapmalıydım
*Ama bütün günümü masa başında geçiremezdim, çalışanları gezmeli farklı yerlere gitmeliydim
*Matematiksel işlemlerle uğraşmalıydım
*Kazandırdığı para da iyi olmalıydı
*Çalışırken mutlu olmalıydım, heyecan duymalıydım.

 Ne kaddann az şey istiyormuşum şaşırdım =D Siz ne dediniz? Herkes mimar dedi. Ben hep mühendislik istedim aslında. Babama özendim belki de,bilemiyorum. Neyse bugün düşündüm ve "Cidden mimar olabilirim" dedim. Annemin mimar arkadaşları var, onları düşündüm. Kadın şehir şehir geziyor, iyi kazanıyor ve mutlu. Babamın da var, bildiğim kadarıyla o da mutlu ve durumu iyi. E bana gelelim. İstersem bir şirkette çalışırım istersem tek başıma. Ki hiç bir zaman bir yere bağlı olmayı sevmediğimden tek başıma diyelim. Eğer ki iyi iş çıkarabilirsem, kazancım da fena olmayacaktır. Araştırdım ve çok yaratıcı binalar gördüm. Bir şirkette çalışırsam bir süre sonra yönetici konumuna da gelebilirim. Allah aşkına biri bana fikir versin, bizim gruptakiler size sesleniyorum ama kiminiz İstanbul'da kiminiz değil, kiminiz kıçını kaldırıp yazamaz o yüzden sizden emin değilim. Olsun, yine de sesleniyorum; "Bana Fikir Verin"

                                                  Yazıyı okuyup da yorum yapmayan herkesi imalı imalı öpüyorum , K.K

3 yorum:

Aptal Dörtlü dedi ki...

Bence turizmde çok mantıkli bir meslek hele ki senin için.Ama daha oturaklı bir iş istiyorsan senin için mimarlık cidden baya uygun
-ATSK-

DOREMİ dedi ki...

en çok istediğine odaklan ömrünce mutlu ol..:)) insanın mesleğini severek yapması ayrı bir haz..:))

Aptal Dörtlü dedi ki...

Şimdilik mimarlık yakın geldi umarım dediğiniz gibi severek yaptığım bir meslek bulurum. Yorum yapmanız beni çok mutlu etti,çok teşekkürler :)