Bu Blogda Ara

3 Temmuz 2011 Pazar

Gezelim mi?

Naylon Prenses der ki, fuck you all.


Sevgili atsk!!!!!!!!!!! ,artık yirmi tane ünlem koymaktan vazgeç. Ayrıca "ben de"  eskisi kadar yakın değilim  ne demek? Tamam kk bir davranışıma kızmıştı, ama artık bir önemi kalmadı bilmem anlıyor musun. Benimle eskisi kadar yakın olmak istemiyorsan bu senin sorunun, ben seni hala eskisi kadar seviyorum.

Çok gezerim ben. Ailem sağolsun ama bu yaz tatili kısa kestiik.Bodrum'dan döndüm beyleer. Yeaah.Borum bodruum hey. Bol bol yüzdüm ve "gölgelendim". Birazcık kafamı boşalttım işte. Bol bool da fotoğraf çektim. Annemin değimiyle otu boku çekip sanat yaptım :D
Tatlı çocuk kestim tabiiii, ama şans bu sefer bana gülmedi ve apaçi garsonlara kaldık.Apaçi diyorum saçıyla falan böyle. Nasıl mı oldu? Anlatayım.
Kaldığımız otelde çoğunlukla yabancılar vardı, bzim aile de birazcık yabancı gibidir hani. Birazcık diyorum hepimiz sarışın ve mavi gözlüyüz. O yüzden bize helooğ, havaryoo gibi tepkilere şaşırmıyorum artık.
Ama bu garsonların bakışı bir başka dünya yani. Bi de bikaç aile gittik, bikaç kızız aynı yaşlarda.İlk günden göt ettim hepsini. Neyse işte bu olaydan sonra garsonlarla bööyle tip tip bakışıyoruz tüm yemeklerde. Bi gün *Sırık ve ben geç kaldık öğlen yemeğine, yemek alıyoruz ama kimse kalmamış açık büfede. Büfenin üst kısmında cam var , o aradan bir jöleli kafa çıktı vıjk diye "merhaba" dedi ama daha çok merrhağbaağ gibiydi, ibrahim tatlısesi düşünerek şeedin işte.
Zaten bizim garsonlar tam olarak şöyleydi:
O kafa ordan çıktı,
-Merhaba bişey söyleyebilir miyim?
- ee şey evet
-  gezelim mi?
-gezelim derken?
-babanızdan izin alın siz, bizim arkadaşlar da istiyur, gezelim diyuruz bu akşam
- he bilmem ki
- siz akşama haber verin (burda göz kırpıyor) ve gidiyor
Ve doğal olarak biz gülmekten yerlere yatıyoruz.
Şimdi ne zaman biri dışarı çıkmaktan bahsetse, usulca yaklaşıyorum ve gezelim mi? diyorum

1 yorum:

Aptal Dörtlü dedi ki...

Ben eskisi kadar yakın değilim dedim evet.Ama gerisi de vardı senden vazgeçemiyorum diye.Ne bok yersek yiyelim 4 salağız işte.Beraberiz yine ;) ve ben de seni eskisi kadar seviyorum!!Sevgim yakınlığıma göre değil ki. -atsk-