Bu Blogda Ara

14 Temmuz 2011 Perşembe

Naylon Prenses çok çok çok ÖZÜR DİLERİM!!!

K.K'nında söylediği gibi bugün Naylon Prensesimizin doğum günü.Aşkım benim seni gerçekten çok seviyorum.Sen olmasan ben ne yapardım?!Nasıl insanlara güvenirdim,nasıl tanışırdın sizle?!Kime ''Naylon Prenses''diyip onun peşine koşardım?!!Sen olmasan buralara gelemezdim ben kardeşim benim!!!

5 yıldır ne zaman bir şeyim olsa yanımdaydın,K.Kyla yaptığın kadar değil ama bana yetecek kadar mallığı beraber yaptık.İlk biz tanıdık birbirimizi...İlk sırdaşım sen oldun 5 yılda başıma iyi ya da kötü ne gelsiyse hepsinde var sayılırsın kankam ya.Ne dersem diyim sen bana bakma sen her zaman benim Naylon Prensesim oldun,olacaksın!!Sen benim için çok değerlisin!Seni çok seviyorum kardeşim!!Bu okulun bana kattığı en önemli dostlarımdansın!!Gelecekte yan yana olmak istediğim nadir insanlardasın.Sen her şeysin!!Doğum günün kutlu olsun!!Seni çok seviyorum,nice beraber senelere!!!!!

Ve özür kısmıne geçiyorum.Gerçekten çok özür dilerim canım.Bunun senin doğum gününde olmasını asla istemezdim.Gerçekten çok üzgünüm.Ve ÇOK ÇOK ÖZÜR DİLERİM.Pişman değilim!!Aama gerçekten bunu sana yapmak istemezdim!Patlamam gerekiyormuş ve patladım.Gerçekten özür dilerim!!!!Bunu telafi etmek için elimden geleni yapacağım.Seni gerçekten çok seviyorum ve tekrar tekrar özür dilerim.Bunu kişisel olarak algılama bunun senle hiçbir ilgisi kesinlikle yok!!Yapmam gerekti.

Not:K.K borç felan yok ortada,saçmalama!!Olan oldu tamam mıı?!Bugün bunu yapmam gerekiyordu ve yaptım.Pişman değilim ama dediğim gibi Naylon Prenses'in doğum gününde olmasını istemezdim.Ayrıca olay artık dalga geçme faslında değil.Yani dalga geçip geçmeme artık önemli değil.Ben de seni seviyorum ve beni üzmek istemediğini de biliyorum ya da sana inanıyorum.Gerçi bunları sen biliyorsundur çünkü benden en az yüz kere duymuşsundur bunları.

-ATSK-

Hiç yorum yok: