Bu Blogda Ara

26 Temmuz 2011 Salı

dertliyim paşam....

bana bir saz verin çalarım atarım tutarım keyfimden
bana bir yaz verin ısınır içim güneşinden
bana bir naz yapan olur ah ölürüm ben aşkımdan
bana bir caz yapan olur ah kızarım alev gibi ben
yazıma neden böyle başladım ben de bilmiyorum ama galiba sanırsam herhalde şu an bu şarkıyı dinlediğimden (can bonomo-bana bir saz verin. herkese tavsiyemdir).işin özü 1 hafta önce kastamonuya gittim aman tanrım niye gittim diye hala düşünüyorum (babamın kastamonulu olmasının amına koyiim ama sadece babam kastamonulu yani ben istanbulluyum yanlış anlaşılmasın). dün döndüm. kastamonuda neler yaşadım ah ah.
1- sürekli halamla kavga ettim (bence dünyanın en mal insanı olarak gösterilebilir kendisi)
2- halamın 6 yaşındaki kızının götüne çomak sokmak istedim tam bir kabus
3-gözlüğümü kaybettim (çoooook zor da olsa sonra buldum sorun yok )
4-böcek alerjim yüzünde o ormanlık yerde kaşıntı krizine girdim
5-kolayla kafa buldum (orda içki vermiyorlar)
6-orda telefon çekmediği için çapsızla konuşamadım (kara bahtım kör talihim)
7-internet olmadığı için twitterdan ayrı kaldım (ki twitter benim en büyük aşkım ya)
8-bana bulaşık yıkattılar bana ya bana ev işlerinin hepsinden özellikle masa toplama bulaşık yıkama işlerinden nefret eden aptal kovboya (yine halamın amına koyim )
9-piç güveysinden halliceyi bitirdim ama kitapta beni mi çapsızı mı buldum anlayamadım galiba beni ama kitap mükemmeldi aklım hala onda
10-canı özledim (bonomo olanından )
böyle yani aslında daha çok şey var ama bunlar geneli kötü olanları ve bıdı bıdı.
vee yaptığım en bomba şey yola sabah altıda çıktık istanbuldan giderken (ben birde ikide uyanan insanım taş çatlasa o ikide) tabi o saatte uyanıp yola çıkınca viyadüğü tabelasını viyana diye okudum ve istanbulda viyana tabelası olduğuna şaşırmayıp burdan nasıl gidilir acaba yaaaa diye düşündüm. tamam mal olduğumu biliyordum ama bu kadarı cidden fazlaydı. cidden! (bi ara ankara tabelasını almanya diye okudum ama bunu daha kolay idrak ettim tabi )
sonra bu twitterda #yüzyılınyalanları olayı var ya çapsız" #yüzyılınyalanları şarjım bitiyor" yazmış taabi ben triplere girdim çünkü bana öyle diyordu arada ben de direkt twitterda "bu yüzyılınyalanları olayı sayesinden kimin ne yalan söylediğini açıkca anlamış olduk" yazdım ve direkt mesaj geldi telefona ben saana hiçbi zaman şarjım bitiyo diye yalan söylemedim gerçekten bitiyordu sana söylediklerimde diye tabi ben ne mi yaptım "yaa ben sana yazmamıştım ki yani genel olarak yazmıştım.ama yani cidden söylemiyo muydun :D" dedim. mallık ayrı bi dünya tabi. bu muhabbet böyle gitti. işin özü çapsızı deli gibi seviyorum ama ne manada onu çıkaramadım yani böyle aşırı yakın bi arkadaşımmış gibi geliyo yani gerçekten her şeyimi rahatlıkla anlatabilceğim biri.bir yandan aşıkmışım gibi geliyor ben de çıkaramadım bu duyguyu. bugün yolda yürürken bi çocuğu çapsız sandım o an kalbime giren ağrıyı anlatamam (neden böyle oldu ben de bilmiyorum). ama arkadaş olarak da görüyo olabilirim ya aslında işin özü BİRİ BANA YARDIM ETSİN DUYUN BENİ TAKİPÇİLER! ( az da olsanız duyun bi de bana her fırsatta  salak diyen arkadaş gel iki yardım et de bi işe yara ).
sonuç olarak kastamonun amına koyim halamın da kızının da hayatın da aşık mıyım değil miyim anlayamayan beynimin de.

not: kıvırcık saçlı erkeklerin hastasıyım (çapsız da kıvırcık saçlı ama ona hasta değilim yada hastayım aman be bilmiyorum işte)
dipnot:can bonomoya deli gibi aşığım
daha altlardan not:twitterdaki adımı aptal kovboy olarak değiştircektim ama twitter göt bunu kullanan başka biri var dedi ve yapmadı.
                                                          
                                                                                                                 aptal kovboy*

Hiç yorum yok: