Bu Blogda Ara

22 Temmuz 2011 Cuma

Ufak tefek yazılar.

Ben Atsk.Ne oldu konusuna değinmek istemiyorum.Sadece kızların yazılarına cevap yazacağım.Ve de karışık hayatımı.Kupa Kızı'na zaten yazmıştım.(Bkz:Naylon Prenses senden çok çok özür dilerim!!)
 Naylon Prenses'im evet biz daha ilk andan itibaren arkadaş,dost,kardeş olduk.Ve o andan itibaren de ne yaşandıysa yaşandı bu hep böyle kaldı.Sadece arada sırada uzaklaşıp yakınlaştık.Neden uzaklaştığımızı da söyledim konuştuk zaten.Her neyse işte senin suçun hiç yok kardeşim özür dilemene felan da gerek yok.Asıl ben senden özür dilerim ve ben de seni çok seviyorum. :))
 Aptal Kovboy olayı kendi yorumlamış zaten.O yüzden uzatmaya gerek yok.
   Biz var ya malların önde gideniyiz!!Anlamıyorum ki bizi!!!Cidden ya!!

 Her neyse karışık hayatıma gelirsem...95'i daha önce de söylemiştim.Çok berbat çok zor günler geçirdi.En sonunda bünyesi dayanamadı zehirlendi.Aslında Naylon Prenses'in doğum gününde olanlar,sinirlerimin bu kadar harap olması biraz da bunlarla ilgiliydi.Yani o kadar fevri hareket etmem de bunun da payı vardı.Benim bünyem de dayanamadı.Her neyse olay dağılmasın.İşte 3 gün hastanede yattı felan.Sonra biz bunla buluştuk,konuştuk işte. :)))Farklı bir buluşmaydı ama bize yakışan bir buluşmaydı :D.

Hiç yorum yok: