Bu Blogda Ara

18 Temmuz 2011 Pazartesi

getirin bütün dondurmaları alayını yerim (mümkünse karamelli de olsun)

bütün gün dondurma tıkınıyorum evet bunu yapıyorum. yedim yedim şiştim resmen bi de dondurmayı yedikten sonra bir pişman oluyorum ki sormayın keşke yemeseydim triplerine giriyorum falan böyle. dünyada dondurma ve çikolata olmasaydı ben de bugün çok hoş bi hatun olabilirdim özünde ama gelgelelim var işte ya.  zaten isyanlardayım çapsız naylon prensesin doğum gününden beri mesaj atmıyor yani 4 gün oldu şaka gibi yaa yani bu hiç hoş değil. naylon prensesin doğum gününde sinemaya gittik yanyana oturduk ama bu sefer ciddi çaba harcamadım öyle denk geldi. tabi bi icraat olmadı ama baya güldüm filmde o bi laf ediyo ben bin saat gülüyorum falan ( hoş bu hep böyle). bi de düşünüyorum acaba çapsız bu bloğu bulsa hepsini okusa falan ayyy tam bir kabus.işin özü dondurma çok güzel bi şey hele ki karamellisi için canımı veririm ne CANı lan CANımı kimseye vermem (en bonomo olanından söz ediyorum). ya bi de bonomoyu göreli 1 ay 4 gün oldu iki gün önce taksime gittim her  galatasaray lisesinin önünden geçtiğimde 1 ay 2 gün önce CANı burda gördüm diye yakındım keşke yine görsem tarzında triplere girdim ablam bana mal dedi falan. ama canı seviyorum yani neyse işte öyle dondurma aşktır candır benim için içki 1 dondurma 2. sırada yer alıyor o derece  :D

not: atskden çok özür diliyorum...

                                                                                                       aptal kovboy*

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Merak ettim ATSK'ya ne yaptınız da hepiniz ondan özür diliyosunuz???? Ayrıca yine söylüyorm sen bi salaksın.he :)

Aptal Dörtlü dedi ki...

atskye sakalar yaptik (biraz agir) o ciddiye aldi bu yuzden ozur diliyoruz. ayrica kimsin sen ya ciddi merak ediyorum bana niye salak diyorsun ne salakligimi gordun :D