Bu Blogda Ara

9 Temmuz 2011 Cumartesi

Kendi Kendime Röportaj- Kupa Kızı

 Selam, Ben Kupa Kızı. Hem kendimizi daha iyi tanıtalım hem de eğlence olsun diye(kabul, asıl sebep canım sıkıldı.) kendi kendime röportaj yapmaya karar verdim. Soruları da internetten buldum, böyle de zekiyim herkes bilsin yani =D Bizim Aptal Dörtlüyü de burdan dürtüyorum siz de yapın


1- Adınız - Yaşınız - Burcunuz?                                               -Kupa Kızı demek zorundayım. Yaş da belirtemiyorum. Ama burcum boğa, 26 Nisan'da, bir bahar sabahı doğdum 
2- Saç renginiz - Göz renginiz?
-Saçım sarıya çalan açık kumral, göz rengim kahve
3- Boyunuz - Kilonuz?
-1.60 boy, 47 kilo
4- Tuttuğunuz takım?
-Fenerbahçee oleyy, fenerbahçeee ooleeeyy :D
5- Fobilerin - Hobilerin?
-Hmm. Hobilerim kesinlikle dans etmek ve resim yapmak. Hatta şu aralar yaptığım resimleri buraya yüklemeyi düşünüyorum. Allah'ın bir kulu da yorum yapsa çok sevineceğim şahsen :D 


-Fobilerim ise uzaylılar. Şimdiye kadar NP hariç benim gibi onlardan korkan bir insan evladı bulabilmiş değilim. Ama cidden korkuyorum ben, 4-5 yaşlarında "uzaylı oradan gelir" diyerek yatakta pencereye dönemeyen bir insanım. Hatta başka bir arkadaşım " Bu civarlarda, senin yaşında bir kızın dolabından uzaylı çıkmış" demişti, ben de üstüme düşeni yapıp yemiştim. Tabi bu seferde dolaba dönemedim geceleri. Bir süre dolap ve pencere arasında kalıp tavana bakarak uyudum.
6- Sigara - Alkol kullanıyor musunuz?
-Sigara hayır, ama arada bir içeriz ki o zamanlarda da ya yerlerde timsah yürüyüşü yapıyoruz, ya deli danalar gibi dans ediyoruz ya da annemize "Anneeağğğ" diye sarılıyoruz.
7- Okul - İş (kısaca anlatım)
-Benim hiiçç işim olmadı aağbi. Daha "okul" dediğimiz o acılı maraton sürecindeyim. 
8- Giyim tarzınız?
-Feminen diye tabir edebilirim herhalde. Satanist filan değilim ama siyah, gri, kahverengi tonları seviyorum. Bir de son zamanlarda renklenmeye çalışıyorum, lacivert şort ve sarı bluz aldım o yee yani =D
9- En büyük hayaliniz?
-
Şimdi bir saysam bitmez. İşin kötü yanı daha ne olacağıma karar verebilmiş değilim. Ama büyük ihtimal mimar, mühendis gibi matematik ve resim konularına yatkın bir meslek olacak. Neyse hayalimiz şöyle: Boğaz'da 3 katlı bir yalım, Lamborghini marka arabam, golden retriever cinsi köpeğim, çok aşırı hatta göz kamaştırıcı parlaklıkta kariyerim, içinde louis vuitton, prada markaları olan dolabım ve kocamaan bir bahçem var. Hey maşallah. Sevgilime gelirsek; boyu 1.82, saçları kumral gözleri ela, gençliğinde "zeki ama çalışmıyor kerata" diye tabir edilen, aynı şekilde pasınpasınınparlağı bir kariyeri olan, ferrari arabası; onun da plakası "34 KK 20**" olan (açılımı 34, Kupa Kızı, tanıştığımız tarih ) giyinmeyi bilen, anlayışlı esprili, kıskançlığı dozunda bırakan, basketbol dalında gençliğinde birinciliği olan(bence çok tatlı oluyorlar) bir insan evladı. 
10- Beğendiğiniz ve Beğenmediğiniz huyunuz?
-
Beğenmediğim huylarım sıraya dizilse ekvatoru ikiye katlar şerefsizim. Bazıları; çok çabuk sinirlenmem sinirlenince de kendimi tutamam, ağzıma geleni sayabilmem, çabuk bağlanmam, herkesi "sütten çıkmış ak kaşık" sanıp güvenmem, kıskanç olmam vs. -Beğendiğim huylarım sevdiğim birini sonuna kadar korumam, fikirlerimi savunmam, dostlarıma önem vermem, adil olmam filan falan
11- Keşke yapsaydım ve keşke yapmasaydım dediğiniz olaylar?
-Baya bir var açıkçası ama çok uzun ben de yoruldum, boşverelim o yüzden
12- En sevdiğiniz renk?
-Beyaz.Asil olduğunu ve masumiyeti simgelediğini düşünüyorum
13- Nasıl bir kişiliğe sahipsiniz?
-İnatçı, renkli. Hiç bir zaman bazılarının dediği gibi kendini beğenmiş olduğumu düşünmedim, hatta beni yakından tanıyanlar bilir kendini hiç de beğenmemiş bir insanımdır. Eğlenmeyi kendimce bilirim, gülmeyi çok severim. Gülüşüm de çok taklit edilir ayıptır söylemesi, "fare ciyaklaması ve ingilizce hocamızın öksürüğü karışımı birşey" olarak tanımladı biri =D ee sevdiğim zaman çok severim, sevmediğim zaman da sevmem. Sevmeyince de kimsenin yüzüne gülemem, ama bu bana çok kaybettirdi. Kitap okumayı severim, ya da gezmeyi. Ataköy'de otururken bazen haftanın 7 günü Bakırköy'de gezdiğimi biliyorum. Böyle yani
14- Ne tür müzik dinlersiniz?
-Her tür dinlerim ya. En çok pop-rock, ama arada babamın cdlerinden klasik müzik de dinlerim, metal de
15- En sevdiğiniz şarkı ve nedeni?
-Rafet El Roman-Yakamoz. Nedenini bilmiyorum, belki yakamozu çok sevdiğim için belki sözleri beni anlattığı için.
16- Bir şarkının müziği mi sözleri mi sizin için daha etkileyicidir?
-Sözler. Bir insanın bedeni ve ruhu gibi düşünüyorum ben, ruhu müzik; bedeni sözler. Ruhu özü; ama insanı ilk etkileyen bedeni.
17- Sevdiğiniz var mı - ona buradan ne söylemek istersiniz?
-Yok, vallahi de billahi de şükürler olsun ki yok.
18- Yaptığınız en büyük çılgınlık?
-Hmm, bilemiyorum şahsen. Allah'ın her günü ufakta olsa bir çılgınlık yaparım, eğlenmek için. 
19- Sevdiğiniz için neleri göze alırsınız?
-Kendimi. Eğer gerçekten seviyorsam bana zarar gelmesine izin verebilirim onları korumak adına.
20- Sizi sevenin sizin için neler yapması hoşunuza gider?
-Düşünceli bir şeyler yapması. Ne olduğu ve ya pahalı olması önemli değil. Yaptığı şeyin ince, benim ilgime odaklı ve düşünceli olması önemli. Açıkçası Naylon Prenses'in yoldaki kestaneciden; beni dövmeye çabalayan çiçekçiye, bizim gruptaki herkesten aşık olduğum kitapçıya "NP Seni Çok Seviyor", "İyiki Varsın Kupa Kızı" vb. pankartları  tutturduğu video hayatımda aldığım en manalı hediye benim için.
21- Sevdiklerin - Özlediklerin - Korkuların?
-"Seni Seviyorum" dediğim herkes- Kaybettiğim herkes- "Seni Seviyorum" diyebildiğim insanları kaybetmek
22- Şu an ruhunun olmak istediği yer? 
-Bir orman. Yemyeşil ve ortasından şelale akan bir orman. Tabii önceden içindeki böcekler toplanırsa çok müteşekkir olurum. Ama cidden ihtiyacım var şu aralar
23- İzlemekten keyif aldığın TV programları neler?
-Tv programı dedin diye talk show yazacağım. Beyaz Show'u ve Beyaz'ı seviyorum, esprilerini ince ve kırmadan, zekice yapabildiği için. Okan Bayülgen'den de nefret ediyorum, Beyaz'ın yapabildiği bu şeylerin hiçbirini yapamadığı için. Yabancı talk showcu olarak Jimmy Fallon ve Jay Leno'yu beğeniyorum. Dizi olarak How I Met Your Mother'a da tapıyorum.
24- Hayatta en çok kıymet verdiğin insan?
-Babam. Her ne kadar annem çok daha iyimser ve uysal olsa da; bana göre bu dünyada bana en çok benzeyen insan. O yüzden onu kaybedersem ne yaparım bilemiyorum.
25- Hayvan besliyor musunuz?
- Bir gün babam bana balık aldı, o gün onlara 1 yıl yetecek yiyecek verdim, ki bunu sonra anladım. Ertesi gün suyun üstünde yatıyorlardı. Bir de kaplumbağam vardı, o da kış uykusuna yatmış; öldü diye gömdürdüm. Kısaca "ben hayvanı değil, hayvan beni beslesin."
26- Yarın kalktığınızda bir hayvan olarak uyanacaksınız... Hangi hayvan olmak isterdiniz?
-Bu soruyu çok düşündüm. Galiba köpek olmak isterdim.
27- Ailen mi - Sevdiğin mi daha önemli?
-Ailem. Sevdiğin mi dostların mı deseydin de dostlarım. Hiç bir zaman sevgilisi olunca arkadaşlarını ve ailesini boşlayan kızları anlayamadım.
28- Karşı cinste hoşlandığın tip?
- Ohooo, bütün gece sayabilirim =D ama kısaca, uzun boylu(uzun boy takıntım var, ciddi var ama) kumral, giyinmeyi bilen ve espriden anlayan
29- Aşk herzeyi affeder mi sizce?

-Öncelikle herzey değil, söyleyeyim dedim. Ve hayır bence affetmez, zaten ortada "affedilmeyecek hatalar" varsa bu aşk değildir.

2 yorum:

Takıntılı ergen dedi ki...

Plaka hayalini gerçekleştiren sevgilim oldu. Plakasında ismim yazıyordu. Tarihler fln işte. Ama şimdi sokakta görsem yolumu değiştiriyorum. Sen çok mutlu olursun umarım :)

Aptal Dörtlü dedi ki...

Vaov bana göre plaka en zor olanıydı, tebrik ederim bence büyük başarı :D tahmin edebiliyorum, insan birine çok yakınken, birden uzaklaşabiliyor. Ama yazılarını okuyorum umarım sen de bu sefer doğru kişiyi bulmuşsundur :)